تولید ماشین آلات لوله ساخت مقاطع برنجی

 

گروه صنعتی زر گداز سازنده پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌ های تولید لوله برنجی و اتصالات برنجی در کشور است. این گروه صنعتی توانسته است سطح کیفی تولیدات خود را به استانداردهای بین‌المللی برساند و به عنوان رقیبی جدی برای محصولات خارجی در منطقه خاورمیانه مطرح شود.
خطهای تولید لوله برنجی از قطعات و ماشین آلات مختلفی تشکیل میشود که به ماشین آلات ابتدای خط و انتهای خط تقسیم میشوند.

تمامی این تجهیزات بر روی خط تولید لوله برنجی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و هرکدام وظیفه‌ای را انجام میدهند که در کیفیت محصول نهایی تاثیر خواهند داشت و تقریبا وجود همه آنها الزامی است.

دستگاه ریخته گری پیوسته افقی لوله برنجی اصلی کوره القایی هسته فرکانس اصلی برای ذوب آلیاژهای مس مانند برنز و برنج استفاده می شود و از دیگر دستگاه های مرتبط برای تشکیل یک سری خطوط تولید مانند میله های مسی و لوله های مسی و نوارهای مس استفاده شده است.

طریقه استفاده

این دستگاه برای ساخت میله های برنجی مسی / لوله / اتوبار با سایز از 8 میلی متر تا 260 میلی متر مناسب است ، به خصوص برای محصولاتی بزرگتر از کاستور فوقانی مناسب است.

 

مؤلفه اصلی

الف) ذوب و نگهداری کوره ترکیبی

ب) دستگاه ریخته گری مداوم کشش سرویس

ج) کوئل متغیر فرکانس متغیر

د) سیستم خنک کننده

ه) سیستم کنترل الکتریکی

کاربرد

محصولات به طور گسترده ای در سیم ، کابل ، الکترونیک ، قفل ، تجهیزات آب گرمایش ، تبرید و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه ریخته گری پیوسته افقی لوله برنجی اصلی کوره القایی هسته فرکانس اصلی برای ذوب آلیاژهای مس مانند برنز و برنج استفاده می شود و از دیگر دستگاه های مرتبط برای تشکیل یک سری خطوط تولید مانند میله های مسی و لوله های مسی و نوارهای مس استفاده شده است. .